lördag 13 juni 2015

Mr & Mrs golftävling!

I torsdagskväll spelade jag för tredje gången Mr & Mrs tävlingen. Det känns som om det snart är en tradition. Hur är det man säger? En gång är ingen gång, två gånger är en upprepning och tre gånger är en tradition! Ja så det är nog en tradition i alla fall.

Jag spelade med en Tom. Vi vann inte! Vi kom sist!

Så vi fick Booby priset :-) 

Men däremot så hinka jag in en massa andra priser. 
Jag köpte tio lotter och vann fem priser. 

Tre askar choklad, ett mini manikyr kit och ett finafötter kit. 
Antagligen är där inte mycket av chokladen som jag äter och manikyra naglarna är inte heller något som jag ägnar mig åt. Men ett fotbad med lite skrubb och lotion efter kan jag nog stå ut med. Men det är roligt att vinna :-)  


1 kommentar:

Eva sa...

Grattis till alla fina priser och diplom :)

Hur går det med planeringen av stora golftävlingen på jobbet?

Frågar nyfiken kusin Eva.