tisdag 2 augusti 2016

Plötsligt händer det!

För ett antal veckor sedan frågade jag en av våra medlemmar som har en villavagn stående på en campingplats om dom hyr ut den. Svaret blev att det gör dom inte. Dels för att dom själv tillbringar mycket tid där plus att campingplatsen inte tillåter det. Hon frågar mig om det är för mig eller om jag tänkte på någon annan. Jag säger att det är till mig så att jag kan komma iväg några dagar och skriva lite. Hon säger då att hon ska fråga sin man vad han tycker. Okej säger jag då och glömmer bort hela saken.
Igår på vattengympan kommer hon fram till mig och säger att hon pratat med sin man och han sa att det var okej. Men toppen tycker jag. Hon fortsätter, vi ska inte vara där denna veckan eller helgen så om du vill kan du få låna den några dagar.

Ja vad säger man då? Inte nej tack i alla fall!
Så imorgon när jag slutat så drar jag iväg på camping. Det var länge sedan jag bodde i husvagn.

Det här är en sorts villavagn. 
Ska bli spännande och se hur deras ser ut.

Där finns inget internet så jag kan inte uppdatera medan jag är där. Men jag ska ta bilder och lovar att återkomma med dom så snart jag kan.

Inga kommentarer: