torsdag 19 februari 2015

Grattis Stina!

Jo jag överlevde ryggskottet. Det gick över förvånansvärt snabbt men då bara för att ersättas av en dunderförkylning istället. Vilket var värre för då kunde jag inte träffa mina godingar och pussa på dom. Nu är förkylningen i stort sett borta och idag har jag haft mystid med dom bägge två.

Först satt vi och snackade lite skit.
Men det var bara roligt en liten stund.


Sen började som tur var kvalet till sprinten så vi kunde kolla på det och heja fram de blågula skidåkarna. 

Si tyckte jag var jättetråkig som inte ville leka med honom. 
Så han vände mig demonstrativt ryggen och tittade besviket på mig.

När kvalet var färdigt gick jag hem till Lance en sväng.

" Mormor, om jag spelar på trumman så får du sjunga "

" Du sjunger hellre än bra mormor. Men det gör inget, jag gillar dig ändå " 

VM Silver till Stina.
Tur att dom visar det på Eurosport och tur att mina töser har TV så jag kan får se lite skidor. Det är inte mycket som jag saknar från Sverige, men vinterstudion är en sak jag faktiskt saknar. 


Inga kommentarer: