torsdag 30 juli 2015

Lance fyller 1 år!

I lördags fyllde Lance 1 år. Stora killen nu.
Men innan jag visar bilder från hans födelsedag ska jag visa min galna, roliga, tosiga kusin som har varit och hälsat på några dagar.
I fredags var vi i Edinburgh hela dagen. Vi spatserade runt i parken, shoppade lite, turistade och skrattade.

Obligatoriska bilden med säckpipespelande skotte. 
Sir Walter Scott monumentet i bakgrunden. 

Tack söta lilla Lotta för de här dagarna. 
När vi kommer samman är det som om tiden stått still. 


Lance 1 år!

Familjebild!

Ettåringen!

Kusinerna!

Mila!


Tårta!
Min hembakade gräddtårta med hallon och blåbär blev uppskattad av alla utom Lance.

Han älskar blåbär!
Men när där är något konstigt vitt på som kallas vispgrädde.
Nja då är han inte så säker på att det går att äta. 

Okej, jag pillar lite på det.
Men tro inte att jag ska äta det!

Efter kalaset följde han med mig och Lotta hem för övernattning.

Liten sagostund innan läggdags!

Nästa dag var hyfsat väder och en runda till lekplatsen skulle passa bra. Men jag hade inte tagit med någon mössa, skor eller vagn till honom. 
Men vad gör det, det finns lösningar på det mesta. 

En lila snusnäsduk på huvudet mot solen. 
Upp på mina axlar och iväg mot Sherwoodskogen.

Gunga är livet!

Sen blev det lift med Lotta tillbaka.

Inga kommentarer: