tisdag 8 september 2015

Rätt svar!

Rätt svar är:


Madeira!
Just det!
Det är hit jag ska åka två veckor i januari.

Nästan alla som gissade i tävlingen hade rätt.
Alla som hade rätt kommer att få ett personligt vykort från just Madeira. 
Tack för visat intresse :-)


Nu har Hampus anlänt till Skottland för några månaders besök.
 Jag lyckades pressa in alla mina barn och barnbarn på en bild. 
Så härligt att ha dom samlade. 

Mina änglar!



Denna veckan passar jag Mila när Frida och Stuart jobbar. 

Mila tycker det är toppen när morbror Hampus bygger torn som hon kan sparka ner. 


Igår fick jag en förfrågan från min chef Jeni om jag ville ha tjänsten som Senior manager. Tjänsten består bland annat av att vara Jeni's högra hand och att vara ansvarig när hon är ledig eller har semester. Jag tackade nej. Tjänsten hade inneburit att jag hade fått gå upp till heltid och det är jag inte alls sugen på. Dessutom har jag varit chef så det räcker, jag är väldigt nöjd med att kunna släppa jobbet samtidigt som jag stämplar ut. Jag kan helt enkelt strunta i vad som händer när jag inte är där.

Tro mig, det är en skön känsla :-)


Inga kommentarer: