onsdag 2 september 2015

Snart så!!!!!!

Jag kommer snart att redovisa rätt svar i tävlingen. Några har skickat svar till mig här på bloggen och de kommer jag att publicera vid redovisningen. Några har skickat svar till min mejl. mariecarlsson63@hotmail.com Fortsätt att gissa, det är jättekul för mig att få respons från er :-)

Igår fick jag ett samtal från en av mina "golfkompisar" Mr Stewart ringde och frågade om jag ville med och spela golf på en annan bana än den vi brukar spela på. Tyvärr fick jag tacka nej för de dagar som han hade som alternativ är jag redan upptagen. Jag ska passa lilla trollet Mila. Men då säger han att: Då väntar vi och tar det en dag när du kan, vi vill ju att du ska kunna följa med. Vilka goa gubbar dom é. Tänk att vara omsvärmad av en 78 åring, en 83 åring och en 88 åring. Det är inte alla förunnat :-)

Idag kommer min lille påg. Jag sitter och väntar på honom nu, Sofia har kört till flygplatsen för att hämta honom. Jag börjar jobba klockan fyra så jag hoppas de hinner tillbaka innan jag kör till jobb.



Inga kommentarer: