lördag 29 augusti 2015

Inspiration och kreativitetsresa!


Vad är det här?












Har någon listat ut var det här är?

Antagligen inte!

Det här är stället jag ska åka till två veckor i januari. 
Jag har bokat mig själv en inspiration och kreativitetsresa. Det kommer att bli som en aktivitetsresa också med massor av fina vandringsleder. Med en dagstemperatur på omkring arton grader så är det ingen sol och badresa. Men förhoppningsvis ändå en del energigivande solstrålar. 

Vill ni gissa? 
Jag tror minsann att jag ska göra detta till en tävling. 
Det var länge sedan jag hade en sådan. 

Jag ska ge er några ledtrådar. 
* 267 000 invånare. 
* Grönt året om. 
* Namnet betyder "trä/timmer" på inhemska språket. 

Beroende på hur kvalificerade era gissningar är så kanske jag återkommer med fler ledtrådar. 

Kom igen nu och ge mig era svar :-) 



4 kommentarer:

Elisabet Svärdh sa...

Åh, nu blev jag lite avis… Har pratat om att åka till Madeira i flera år men får inte maken med mig tydligen. Får åka själv tror jag :-) Njut av resan!
Kram Lisa

Anonym sa...

En kvalificerad gissning är Madeira - har inte varit där men ser härligt ut!
Hälsar
Eva C

Anonym sa...

Trevlig resa och kan det vara Madeira kram Henrik Nilsson

Anonym sa...

Jag har en aning ;)men vet inte hur det stavas!
Kram Yster <3<3<3