onsdag 26 augusti 2015

Härlig vecka!

Nu har mor och far åkt hem igen. Det har varit härligt att ha dem här. 
Utflykter, glassätning, museibesök, tågresa, restaurangmat, kortspel, hemmalagad mat, barnbarnsbarnmys, promenader och lite till. 

Mor & far och Kelpies hästarna.
Trots att himlen ser mörk ut hade vi tur med vädret hela veckan. 
I stort sett inget regn. 

Här är nästan hela min familj samlad. 
Stuart med Mila, Frida, jag, mor & far.
David, Sofia & Lance.

Igår var det dags för årets stora golftävling.
Vital Healt Club Competition.
Det var fjorton medlemmar från gymmet, tretton herrar, en dam och så jag. Lite roligt var att jag med mina femtiotvå år var yngst i startfältet. och den äldste var åttioåtta. 
Hela tävlingen avlöpte hur bra som helst, alla var nöjda och alla fick priser. 
Dessutom hade vi arton grader varmt, växlande moln och sol och ingen vind. 
En bra dag helt enkelt. 

Och som fulländning på en toppenvecka så kommer beskedet att min lille påg kommer över nästa vecka. Som jag längtar!
  


1 kommentar:

Anonym sa...

FINA FAMILJEN <3
Härligt när man är yngst för en gångs skull!
Kram Yster