torsdag 20 augusti 2015

Övernattningsgäst och gäster!

Häromnatten hade Mila sin första sovaöverhosmormorövning.
Den övningen gick lätt som en plätt och i vanlig ordning sover trollen hur bra som helst medan trollmormor vaknar av varje fis och rörelse som dom gör.

Jag tror jag har sagt det förut.
Den gula handen och röda foten köpte jag till Frida när hon var bebis och dom är fortfarande lika fina och uppskattade. Kul. 

Krypövningar!

Bollar i en pool utan vatten är hur kul som helst.
Särskilt när man kan ta sig i och ur själv.

Frukostgröt!

Vem vill pussas?

Och så en liten tupplur på det.

Goa unge!

I tisdags kom mina kära föräldrar och ska stanna några dagar.


"Härliga tider, strålande tider"

citat Thor Modén




2 kommentarer:

Frida sa...

Bästa busungen som hade det hur bra som helst hos mormor på övernattning 😍😍

Anonym sa...

Vilken sötnos <3
Nu menar jag inte Thor Modén alltså!
Kram Yster