torsdag 30 april 2020

Flyttdags igen!

Ny nyckel, ny lĂ€genhet👍

Jag ska flytta igen! 
Jag visste ju att jag inte skulle bo i den hĂ€r lĂ€genheten alltför mĂ„nga Ă„r. Jag har trivts ganska bra i min lĂ€genhet men inte med omrĂ„det. TvĂ€ttstugan och bokningarna Ă€r en katastrof. Lukten i trappen Ă€r inte hallondoft precis, soprummet en sanitĂ€r olĂ€genhet m.m. 
SĂ„ nĂ€r det dök upp en annan lĂ€genhet 150 meter frĂ„n dĂ€r jag bor var jag snabb pĂ„ att nappa. 
Jag gĂ„r frĂ„n en omodern 3a pĂ„ 79 kvm till en toppmodern 2a pĂ„ 50 kvm som dessutom bara Ă€r 1,5 Ă„r gammal. 
Den ligger i ett hus med 6 lĂ€genheter, 3 nere med liten uteplats och 3 uppe med egen ingĂ„ng. 

SĂ„ hĂ€r ser trappan upp till lĂ€genheten ut uppifrĂ„n. 

Man kommer direkt upp i kök och vardagsrum. 

Köket! 
Det Ă€r inte stort men vĂ€ldigt frĂ€scht. 

Vardagsrummet! 
Det Ă€r öppen planlösning sĂ„ det Ă€r i samma rum som köket. 

Sovrummet. 
Det Ă€r pyttelitet. 

Toa och dusch. 
Badrummet Ă€r nĂ€stan lika stort som sovrummet 😊 

Men det bÀsta av allt Àr:

TvĂ€ttmaskin och torktumlare i badrummet. 
SĂ„ jĂ€kla skönt att slippa tvĂ€ttstugan. 


Skönt Ă€r ocksĂ„ att jag har hela maj pĂ„ mig att flytta mina saker. 
Jag Ă„terkommer med bilder nĂ€r jag fĂ„tt dit nĂ„gra av mina möbler. 
Jag kommer inte att fĂ„ plats med allt sĂ„ jag fĂ„r sĂ€lja av en del grejor. 

Puss och kram

1 kommentar:

Eva sa...

Ser ju jÀttefint ut! Men fÄr vi plats att hÀlsa pÄ?
Kram frÄn kusin Eva