fredag 27 maj 2011

Freda kväll!

Då är min första dag som blogginnehavare snart till ända. Det låter kanske patetiskt men jag känner mig både stolt och upprymd. Jag vet ännu inte riktigt vad jag ska ha bloggen till men kan man få nåt gratis är det bara till att nappa. Kanske jag kommer att skriva nåt om träning & hälsa. Kanske det blir nåt mattips eller kanske det kommer att bli några kloka ord då och då från mig, eller inte :-)

En del av min upprymdhet beror nog på att jag just pratat med en av mina änglar. På onsdag ska jag äntligen få träffa henne igen, en hel vecka ska jag vara i Skottland. Ett land som jag redan gillar fast jag bara varit där en gång förrut.

Jenny visa mig hur jag skulle göra för att göra andra saker på sidan än att bara skriva inlägg.......ja och eftersom jag är känd för mitt braiga minne så kommer jag ju ihåg det....säkert!!! Tur att jag träffar henne i morgon på passet.

" Ta tjuren i hornen så vet du var den har huvudet"

Inga kommentarer: