lördag 28 maj 2011

Snickrat lite till

Då lyckades jag fixa till så att det ska gå att göra en kommentar till mig.....så det kan jag gott tänka mig att ni vill göra hehe.

Dagen har så här långt vatt toppen, vakna som vanligt tidigare än dom flesta.....jaja jag vet att det finns några morgontidiga till....men dom ser jag aldrig ute på promenad vid fem tiden. Möjligtvis nått försenat tidningsbud.
Passet var som vanligt toppenkul.....kanske några fick skavsår i öronen.....men thats who I am. Pratade med ängel F i luren, hon va inte glad. Fått parkeringsböter. Det är därför jag går eller cyklar till jobb.

Har blivit bjuden till ängel H på middag ikväll, sill å päror, det är mmmmmm. Så det är bara att packa ner potatis, sill, gräslök, gräddfil och röd lök och lägga i cykelkorgen och ta med. Potatisen kokas på plats.

Dags att väcka T från sin lur på soffan.

" Cykla inte utan att hålla tungan i rätt mun"

1 kommentar:

Björne the Bersget sa...

*sticker in huvet o bräker lite*