tisdag 31 maj 2011

Lektion i färganalys!

Jag påstår att de flesta färger kan man kombinera hur man vill....men upptäckte att brandgul, limegrönt och blekbiege funkar inte tillsammans. Då kvittar det hur glad man är.

Tack ni som som va me på passet igår för att ni lät mig tro att jag verkligen såg så bra ut som jag egentligen gör.....kom på sen att det va nog därför ni sjöng så bra....för att avleda fokus från era hemska synintryck.

Morgonens kloka ord har jag snott från en mycket känd instruktör.
" Härligt jobbat"



Det som dock fungerar utmärkt är en knallrosa resväska...den ska jag snart börja packa inför min semester hos ängel S och skotte D.

" Ta inte med dig allt du behöver, för du kommer ändå inte att använda det "

2 kommentarer:

Sofia Andersson sa...

haha du är så vis mamma! Ta med dig varma kläder bara, har inte varit över 15 grader på väldigt länge här!

Kramar Ses snart

Björne the Bergsget sa...

Funkade inte den färgkombinationen utmärkt på 70-talet åtminstone?