söndag 15 juli 2012

Svensexa!

Jag har vatt på min allra första svensexa och antagligen den sista oxå. Det är ju inte meningen att tjejer/kvinnor ska va med på svensexor ( ja möjligtvis som strippor eller liknande och det kan jag lova att det var inte min roll i det hela ). Min roll var som chaufför, men den utökades så småning om till kortgraferingsskötare.

Jag körde hela det fyramanna starka gänget till Båstad, för en eftermiddag på Gårdskampen. Jag hade laddat med ny ljudbok i min Ipod och sett fram emot en lång promenad medan pojkarna lekte lite. Det blev emellertid så att jag blev inbjuden som kortgraferare, en hedersam uppgift som jag tog mycket allvarsamt på :-)

Stackars Skotte D fick bära en svensk landslagströja där det stod "Henke Larsson Fan" på ryggen.
Vad är det för elakt med det?
Jo D är en stor Ranger fan och är inte alls glad för Henke som ju spelade i Celtic.
Och Rangers och Celtic är ju jätterivaler.
Ja ni fattar va?



Jag passade på att prova en av aktiviteterna. Kul.

Efter att ha kört grabbarna till stan, blev det soffläge några timmar innan det var dax att hämta hem dom till Klippan igen. Mellan åskan och regnskurarna.

Det blev ju såklart en massa fler bilder än dom som visas här.
Men dom är till för Skotte Ds privata album.

Inga kommentarer: