torsdag 14 augusti 2014

78, 81 och 88!

Det är åldern på de tre herrarna som jag spelade golf med idag. De är alla medlemmar på jobbet och två av dem är alltid med på min vattengympa.

Från vänster: Mr Joe Hayes, Mr Robert Stewart och Mr William Crawford.
En supertrevlig runda och en massa gamla golfhistorier från deras karriärer :-) 
Det är underbart att se dom spela, de slår inte så långt längre, men alltid mitt i fairway och nästan alltid chip in på green och sen sänka putten. Väldigt sällan två puttar och jag tror inte någon av dem hade en enda treputt. Själv spelade jag riktigt bra också, dock ett par treputtar! 

Grangemouth Golf Course.
Helt okej bana.
Vädret var precis som vanligt. Sol, moln, regn, sol, moln, regn  :-) 



1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt att de håller igång upp i åren - det är friskvård!
Hälsar
Eva