fredag 1 augusti 2014

En annorlunda vecka!

Idag är det en vecka sedan Lance föddes, och det har varit en full vecka. De mår bra hela familjen Mackintosh och börjar så smått komma in i sina nya vanor. Jag har försökt vara behjälplig vid behov.
Jag har fått flera "grattistillatthablivitmormorkort" av mina arbetskamrater, vilket naturligtvis är jättekul. Det är en stor tradition här att gratulera med kort för alla de möjliga och omöjliga saker. Kul men ovant.

Lance och moster Frida. 

Första promenaden som mormor. 
Det gick fint, det kändes helt naturligt och inte alls som 25 år sedan man körde runt med sina egna änglar. Tja det är väl som att cykla antar jag :-) 

Igår fyllde både Zoey och Si ett år. 
De är födda på samma dag, ganska häftigt tycker jag.
Det firade vi med en promenad och sedan glass vid Milk barn.
Jag, Frida och hundarna gick en lång runda och Sofia och Lance mötte upp oss vid glassbutiken.

Si käkade glass och strut för första gången.

Medan Zoey är van besökare i glassbutiken.

Idag tänkte jag försöka hinna med en runda på bio. 
Men jag avslutar med en bild på Lance.

Mormors lille stjärna :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

så fin
en blivande fotbolls?stjärna?
Syns på dressen
hälsar
eva c