lördag 26 juli 2014

Vilken grej!

Jaha, så var man mormor då!

05.31 igår morse kom Lance Mackintosh till världen och jag hade den otroliga förmånen att vara med hela vägen. Vilken grej!
Att vara med när ett barnbarn föds kan nästan jämföras med de egna änglarnas födslar. Upplevelse med stort U. Att jag fick möjligheten beror på att Davy jobbar på Shetlandsöarna och att det strulade med flygplanen när han skulle ta sig hem. Så då fick plan B (jag) träda in som reserv.

Jag skulle kunna lägga upp tjugo bilder på underverket, men jag nöjer mig med tre :-)

Lance med sin fantastiska mamma. 

Mysigt och varmt i luva och filt. 

Klädd för hemfärd.

Behöver jag säga att han är jätte fin :-) 
Nä såklart inte, ni har ju ögon att se med hehe.



3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken liten stjärna :) Han är så fin och du kan vara en stolt Mormor och Sofia och David stolta föräldrar<3<3<3 Kram Yster

Anonym sa...

Åh så fin. Vilken upplevelse. Stackars David som inte hann vara med. Gläds och njut.
Vad säger det lilla vita monstret hemma, tro?
/ Kramar till er alla därborta i Skottelandet från kusin Eva
(Ni börjar ju snart bli så många att det är svårt att hålla räkning. Får nog göra en lista!)

Anonym sa...

Varmt grattis till den lille och din nya roll!
Det är fantastiskt
hälsar
Eva C
farmor till fyra men ännu inte mormor