fredag 8 augusti 2014

Tjejkväll!

Ikväll har jag och Zoey tjejkväll/natt. Hon ska sova här inatt och vi har just kommit hem från kvällspromenaden.

Alltså rönnbären är nästan röda och det är den åttonde augusti. 
Lite tidigt tycker jag eller rättare sagt det är för tidigt med augusti. Det var ju nyss maj. 

För ovanlighetens skull är hon fortfarande vit efter promenaden.
Händer inte så ofta :-) 

Igår fick jag min första mormors present av Lance. 
Ett kollage av bilder tagna när han var fyra dagar gammal.
Så himla fin. Tack Lance!

Inspirerad av hans bilder så spikade jag upp mina änglar på väggen.
Sist jag var i Sverige lyckades jag få dom med mig hem.
Passade precis i mor och fars gamla resväska :-) 


Idag är lille prinsen två veckor.

Nybadad och klädd i gåbortkläder.
Grandma/farmor fyller år.

Nu ska jag och Zoey kvällsfika. Morot till henne och Magnus mandel till mig.
Livet är bra härligt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Så fin!
hälsar
eva c