fredag 7 november 2014

Mor & dotter dag!

Minns ni att jag sa att till North Berwick ska jag åka igen?

Jag tog med mig Frida denna gången :-) 
Vi åkte igår torsdag vid middagstid. 
På vägen dit passerar man IKEA så då måste man ju så klart åka in om där. 

Ljus, ljus och åter ljus.
Tro det eller ej men det är nästan omöjligt att hitta vanliga blockljus som inte är doftljus. Därför får man åka in om IKEA när tillfälle ges :-) 

Efter IKEA besöket fortsätter vi till North Berrwick. 
Macdonald gruppen har ett fint hotell där som ligger alldeles vid havet.

Lite slappe på rummet innan vi gick ner till poolen och chilla.

Det är kamera förbud i pool området, så jag fick skjuta från höften. 
18 meters pool med ca 29 grader i vattnet. Skönt.

Där var också en Jacuzzi som var både inom och utomhus.
Ca 38 grader och riktigt skönt. 
Vi satt där ute nästan en timme igår eftermiddag och tre kvart idag innan vi checkade ut. Härligt!

Efter utcheckning blev det en promenad på den fina stranden.

Frida står och drömmer sig bort till stränder där det är lite varmare :-)

Tack för sällskapet Frida.



3 kommentarer:

Ingela B sa...

Mysigt!

Frida sa...

Tack själv mamma, det var väldigt mysigt och välbehövligt :-) och får hålla med dig, dit kan man åka fler gånger!!

Anonym sa...

Så härligt och vilken fin mammakula!
Hälsar
Eva C