lördag 1 november 2014

Besök från Sverige!

Ett destilleri besök och strandvandring stod på agendan igår. 

Glenkinchie, ett fint litet destilleri med en trevlig rundvandring och, enligt Torbjörn, lättdrucken whisky.

Sen åkte vi vidare till North Berrwick på ostkusten. 
Jag har inte varit där innan så det var nytt även för mig.

En mysig liten stad med fina sandstränder. 

Härligt!

Små öar och klippor i havet.

Så här såg det ut i hamnen.
Tidvatten ni vet :-)

Vi går upp på en liten "kulle" och får bättre utsikt därifrån.

Nordsjön!

Uppe på "kullen" fanns också en golfbana.

Ja då traskar vi väl tillbaka igen.
Inte riktigt solnedgång men fint i alla fall. 

Nästan varje gång jag varit på en ny plats säger jag. Hit måste jag åka igen.
Men till North Berrwick måste jag inte åka igen. 
Till North Berrwick SKA jag åka igen och det snart. 

Inga kommentarer: