torsdag 22 januari 2015

Filmredovisning!

Jag har sett tre filmer utan att redovisa dom för er. Fy skäms på mig. För någon vecka sedan var jag och kolla på sista filmen om Bilbo Bagger. Jag tyckte den var bra precis som jag förväntat mig. Men jag kan ha en viss förståelse att det har cirkulerat en del negativa åsikter om den tredje och sista filmen. För mig som är en fan av J.R.R. Tolkiens böcker så är jag lite partisk och kan inte riktigt vara en objektiv bedömare. 

Modiga, kloka Bilbo Bagger. 


I måndags var jag och tittade på The Theory of Everything, en biografi om Stephen Hawking. 
Den var riktigt bra. 

Rollen som Stephen Hawking spelas av Eddie Redmayne och han gör den superbra. Han fick Golden Globe pris för Bästa manliga huvudroll i en dramafilm.


Ikväll har jag varit och sett Taken 3.

Liam Neeson i huvudrollen. 
Tja den var väl så där. Tyckte nog de två första var bättre.
Ingen riktig höjdare.

På tal om höjdare så finns det två andra höjdare i mitt liv.

Den här prinsen blir sex månader på söndag och har så smått börjat med smakportioner. Han slukar allt som Sofia lagar till honom. Här intas potatis och broccoli puré. Mums tycker Lance :-) 

Och den här prinsessan blev en månad i söndags. Hon bjuder på små leende när det passar henne. Fortfarande lite svårflörtad men det kommer nog :-)










1 kommentar:

Anonym sa...

Sicka godingar!
Hälsar
Eva C