torsdag 10 december 2015

Reward!

Jag har blivit belönad på mitt arbete!!!!!

Jag har fått ett presentkort på £10 att spendera i valfri affär.

Motiveringen var följande: Typ:

Marie är en personal att lita på. Ställer upp och täcker även på lediga dagar vid behov. Hon presterar alltid sitt bästa och har alltid ett leende på sina läppar. Marie är en stor tillgång och väldigt populär hos medlemmarna. Hon hoppar även in och masserar om det behövs.


Jag vet ju att jag är bra, men det är kul att andra också upptäckt det.




2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis :) Man blir ju glad för att ens arbete uppskattas!
Eftersom man själv vet att man gör sitt bästa så är det en bonus om man får något tillbaka <3
Kram Yster

Sofia Mackintosh sa...

Väldigt välförtjänt! 👍 vad skulle de gjort utan dig?
Kram