onsdag 2 december 2015

Nya utmaningar!

Några har kanske sett det på Facebook, någon på Instagram. Men för er som varken har det ena eller andra har jag nu den stora glädjen att för er presentera: 


Svensk Massage.



Jodå jag har gjort något så tokigt som att starta ett företag igen. Jag sa ju att jag var färdig med den biten, nu skulle jag bara vara anställd och inte ha något att bekymra mig över. 
Det gick ju sådär. 
Antar att "en gång företagare alltid företagare" är ett passande uttryck. 
Mitt jobb som Fitness Instructor behåller jag så länge, men faller det väl ut tänkte jag dra ner till tre dagar i veckan.   
Det braiga är att jag har ingen som helst press på mig att ha ett visst antal klienter i veckan utan alla fler än ingen är en bonus. 



Det här är mitt erbjudande för december månad. 
En bokning har jag så här långt :-) 
Som sagt en är fler än ingen! 

Kolla gärna in min hemsida om ni har lust.
www.svenskmassagescotland.com
Jag är särskilt stolt över den för jag har gjort det mesta själv, lite hjälp av Sofia har jag haft, och alla bilder är mina egna. 

En slogan måste man ju också ha och jag antar att flera av er kan gissa vad den är.
Ja just det!

" Take care of your body, it is your home "

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är den du är :)
Om det är något som du vill så fixar du det!
Kram Yster

Eva sa...

Så kul! Fin hemsida! Lycka till!!!
Kram från kusin Eva
PS Visst känner jag igen en del av bilderna? :)