tisdag 27 september 2016

Sverigebesök och signering!

I morgon åker jag till Sverige en runda. 
Som vanligt så är jag nästan fullbokad och har många roliga saker inplanerade. 
Bo hos mina älskade föräldrar och snylta på deras givmildhet :-) 
Spendera några dagar med min fina syster, musikalbesök, hotellvistelse, Danmarksbesök, stallbesök och lite annat smått och gott ska vi ägna oss åt. 
Lunch, middag, fika med kompisar. 
Det obligatoriska självplågande fotvårdsbesöket.
Riktig svensk massage. 
Boksignering. 

Sist men inte minst viktigt så kommer jag att ha en ny boksignering. 
Även den här gången blir det hos Systrarna i Gränden. 
Fredagen den 7 oktober mellan 11 och 21. 

Hoppas vi ses!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det gäller att planera allt in i de minsta detalj,och det här du ju inga problem med kära Yster😀som jag har sett fram emot vår lilla tripp tillsammans!

Anonym sa...

Hej Marie Hann ju tyvärr inte träffa dig i Klippan och saknar dina uppdateringar - är allt ok?
Hälsar Eva C