söndag 4 september 2016

Vad händer?

Inte så mycket! 

Lance hjälper mig att baka dinkelbullar.

Färdigjäst!

Redo för ugnen! 

Färdiggräddade!

Det braiga med dinkelbullar är att:
1. De innehåller inte vete, råg, korn eller havre. 
2. De är lätta att baka för att degen ska inte arbetas i maskin eller kraftigt för hand. 
3. De är goda.
4. Lance gillar dom fast att de är grova med rivet äpple, solroskärnor, linfrö, sesamfrö och russin. 

MUMS!!!!!!!

Lek med mina busungar hör till det mer eller mindre dagliga. 

Kasebana i ett lekland! 

Kasebana i ett lekland!

Kusinspringaforttävling! 

Lite vila mellan loppen! 

Mitt kök är inte helt barnsäkert vid matlagning. 
Så det fick bli lite underhållning på TV:n av morbror Hampus medan jag lagade middag till oss. 
Lance säger aldrig nej till att lyssna på favoritmorbror Hampus. 

Häromdagen köpte jag ett gäng solrosor. 
Det är så somrigt med solrosor, jag vill inte ha höst redan. 

Nu till det bästa som hänt sedan senaste uppdateringen.

Jag har blivit mormor igen!
Sofia och David fick en liten flicka igår. 

Den här gången var Davy hemma och kunde vara med så Lance fick vara hos mig. Men så snart lilla Skye var född körde vi och hälsade på. 
Stolt storebror!
Stolt mormor! 
Fin familj! 



2 kommentarer:

Eva sa...

Så fina allihop! Grattis! från kusin Eva

Anonym sa...

SÅ underbart! Grattis mormor
Hälsar
Eva C