fredag 23 december 2011

Dan före dopparedan!

Idag har jag gjort konstiga saker, ja dom är säkert inte speciellt konstiga för alla. För en del är dom säkert fullkomligt normala, men för mig är dom konstiga. Några av saker har jag kanske gjort någon enstaka gång, men en har aldrig hänt förr.

Jag har skinkan i ugnen, det är jätteovanligt att den är i ugnen på lillejul. Den brukar va halvt uppäten vid det här laget. Jag har oxå idag (som en massa andra) varit och handlat de sista julklapparna. Det är heller inget som händer varje år. Tvärtom brukar jag va färdig med det flera veckor innan jul.

Men den största sensationen som hänt idag är: JAG ÅT PIZZA TILL LUNCH.

Det har ALDRIG hänt förut och kommer med största sannolikhet inte hända igen. Men jag ser det som en bra anledning  för att sticka ner och träna i morgon förmiddag.



I kväll ska jag vinna alla sällskapsspel som kommer fram, det är i alla fall inget ovanligt :-)


Jag önskar alla mina trogna läsare och även ni som är lite otrogna en riktigt GOD JUL. 

Inga kommentarer: