tisdag 3 januari 2012

God fortsättning!

Ja om fortsättningen på 2012 blir lika bra som början, så har jag ett toppen år framför mig.

Igår kom ängel S hem från Skottland, hon ska stanna några dagar och jag ska njuta av varje sekund jag får träffa henne.
Igår var också en superdag på anläggningen, mycket folk och härlig stämmning. Vi stod några stycken och pratade innan passen skulle dra igång, fler och fler anslöt till vår lilla grupp och alla var mer eller mindre bekanta ansikten.
Då säger en av tjejerna " va fanken, idag är det ju bara känt folk"

Haha, ja tänk att jag driver en anläggning med en massa kändisar.


Jag har min målbild för 2012 klar:


Nääää, skoja bara :-)



Det här är mitt stora mål för 2012:


Vandring längs kanalen mellan Glasgow och Edinburgh


Dagens kloka ord kan jag ha sagt innan, men om så är fallet tåls det att sägas igen.

" Var inte rädd för framtiden, du ska tillbringa resten av ditt liv där "


1 kommentar:

Anonym sa...

Med tanke på bild nr 1 trodde jag först att ditt mål var att blåsa försäkringskassan på pengar.... Puhuh att det kom en trevligare bild därpå :0) Blir säkert lyckat!! /Tess den otränade