måndag 23 januari 2012

Flyttad!

I fredags blev jag flyttad, jag har bott några dagar i min egna fina lilla lägenhet. Jag har inte fått kopplat in TV och bredband ännu, men det är ingen ko på isen. Har inte tid att kolla TV ändå, men lite bakvänt utan internet faktiskt :-)

Så här sov jag min första natt.
Hade inte hunnit flytta med min säng, men jag har ju en bäddsoffa och den har jag sovit på förrut så det gick bra.



Så här såg min första frukost ut.
Vatten och avlopp är inte inkopplat i köket, så det blir till att äta på pappers- och engångs några dagar, men jag äter ju de flesta av mina måltider på Corpus ändå.



Men det viktigaste av allt har packats upp.
MINA BÖCKER, jag är stolt över min samling 205 st.


" Ingen kan få dig att känna dig mindervärdig utan ditt samtycke"

2 kommentarer:

Nenny sa...

Massa böcker blir det! Tror du har ca 200 mer än mig och björne tillsammans... ;)
Kram

Sandrine Enryd Carlsson... sa...

Skönt att veta att det fortfarande finns nån med sunda prioriteringar i den här världen. Böckerna ÄR viktigast! :) Jaså har du flyttat till lägenhet? Det visste inte jag! Måste bli bättre på att följa allas bloggar känner jag!