onsdag 15 juni 2016

Dan före dan!


Den här högen med böcker väntade mig i förrgår när jag kom hem till mor och far. Jag är jättenöjd med hur boken ser ut i verkligheten, jag har ju inte sett det fysiska färdiga resultatet förut. 

Tänk er känslan när man håller sin egen bok i handen. 
Den är härlig kan jag lova :-) 

Igår var jag uppe i Klippan och besökte för första gången Systrarna i gränden. Vilket fint ställe! Ganska litet men väldigt mysigt och lunchbuffén är mycket smakfull. 
Systrarna, Jessica & Jonna, är goa tjejer. 

Som de flesta av er vet är jag en person som vill ha full kontroll på saker jag står bakom. Det läskiga är att jag inte har den kontrollen nu. Jag har ingen aning om hur många som kommer att dyka upp, ingen aning om jag kommer att sälja 50, 150 eller rent av 550 böcker. 
Ingen aning om någonting känns det som. 

Läskigt!!


Idag ska jag packa böcker till dom som inte har praktisk möjlighet att komma och köpa på plats. Till exempel så ska en gå till Australien, en annan till Örebro och en tredje till Ludvika.



Vi ses i morgon eller på fredag.
Välkomna!




Inga kommentarer: