lördag 25 juni 2016

Sverigevecka del 1.

Jag kommer att dela upp min Sverigevecka i antingen två eller tre delar. 
Helt logiskt då så börjar jag med del ett. 

Lance gillar traktorer precis som många andra tvååringar. 
Så vi besökte Anders som har några stycken. 
Hu vad dom är stora på riktigt. 

Då var fågelbadet i gammelmormors och gammelmorfars trädgård mer hanterbart. 

På kvällen tog jag och mor en promenad till Prästamarken. 

En fin liten oas i lilla Kvidinge. 

En av flera små dammar. 

En liten paus på en bänk vid stationen. 

Böcker och pennan är redo! 

Jessica och Jonna är redo!
Dessa härliga tjejer som driver Systrarna i gränden i Klippan.
Ifall du inte besökt dem så är det hög tid att göra det. 

Artisten Hampus är redo!

Nu väntar vi bara på gästerna.

Och dom kom! 

Fler glada gäster!

Ett annat gäng! 

Författaren signerar!

Författaren förklarar!

Bild på författaren och glada bokköpare!
I det här fallet mina "gamla" klasskamrater Susse och Annemarie. 

Tack alla underbara människor som jag träffade under mina två boksläppsdagar. 
Jag hoppas verkligen att ni som köpte en bok finner den läsvärd. 
Om nu någon inte hade tillfälle att komma men gärna vill köpa en bok i alla fall, går det såklart att ordna. Skicka mig bara ett mail så fixar jag det. 
mariecarlsson63@hotmail.com

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Marie
Nu har jag läst din bok - den låg överst i semesterhögen. Det var en feelgood läsning - ser redan fram emot del två av Ebbas resa!
Ha en fortsatt trevlig sommar
kram
Ëva C