fredag 2 juni 2017

Jag & Lance!

Förra helgen hade jag Lance hos mig!
Vi hade en härlig dag i det fina vädret. 

Dagen innan hade jag varit och handlat en ihopfällbarlättatttamedsigstol. Jag hittade då en matchande stol till mina små troll och kunde såklart inte motstå den. 
Fina va?

Invigning av våra stolar. 

Perfekt med mugghållare och allt :-)

Det var full fart hela dagen.

Vi sparkade fotboll!

Grävde i sanden!

Lekte i vattnet!

Lasta och tippa lastbilen!

Sen kom gammelmormor på besök.

Gammelmorfar var också med.

Efter en lång och härlig dag somnade lille prinsen som en stock för att vakna nästa morgon pigg som en lärka. 


Godmorgon! 
Lite morgongymnastik kanske mormor?

När mamma och lillasyster kommer för att hämta honom måste han ju visa exakt hur han sovit :-) 
Goa unge! 





Inga kommentarer: