tisdag 9 juni 2020

Hav, hav och strand!

Jag börjar med gårdagens sista bild. 

Väldigt vacker solnedgång.

Jag måste också påminna er om att när ni skriver en kommentar så snälla skriv ert namn. Jag älskar när ni kommenterar men publicerar aldrig anonyma inlägg. Snälla, snälla jag vill ju veta vem som skrivit 😊

Natten har varit lugn, där kom två tjejer som slog upp ett tält men dom störde inte mig.

Torekov i morgonsol. 

Dagens första stig är en gruscykelväg.

Kantad med nyponbuskar. 

Vackert, eller hur? 

Ser ni Hallands väderö? 

Efter Torekov är det strandnära betesmark som gäller. 
Se upp för koblagor och fårskit. Eller rättare sagt, se ner. 

Får! 

Kor! 
Nä inte kor förresten, ungdjur! 

En liten sjö vid havet. 

Ser ni Kullaberg? 

 
Lunchdags vid Rammsjöstrand. 

Testade för första gången köpt frystorkad mat. 
Pasta med kyckling. 
Koka upp 4 dl vatten, häll det i påsen och rör om. Förslut och låt stå 10 min. 
Helt okej, men en jätteportion. Skulle räckt till två luncher till mig. 

Helt okej lunchutsikt. 
Bästa var att det fanns både toa och vatten i den lilla hamnen. 

On the road again. 

Blå blomma! 

Gul blomma! 
Tror det är fetknopp? 

Ja det är bara att traska på. 

Hur öppet som helst. 
Jag är glad att det inte stormar. 

Framme vid vindskyddet vid tre tiden efter 17 km vandring. 

Varm choklad och en macka med mjukost gjorde inte ont. 

Utsikt från vindskyddet. 

Jag kommer inte att vara ensam inatt. 
4 stora kråkbo är i trädet just över vindskyddet 😲 dom hörs kan jag tala om. 
En fin sträcka att gå när vädret är så här härligt 🌞😎

Puss och kram! 



Inga kommentarer: