söndag 14 juni 2020

Softat hela dan!


Som jag har sovit!
Jag gick och la mig vid halv tio och somnade innan tio. Vaknade kvart i ett av att jag började bli nödig men orkade inte gå upp. Vaknade igen halv tre och masade mig då upp och på toa. Somnade om och vaknade kvart över sex och var superhungrig.
Bäst att käka då 😊 

Idag har jag inte gjort många knop. 
Käkat, promenerat, läst, käkat, promenerat, läst, käkat.......... 

En av stigarna. 

Sidan om stigen. 

Vallmo! 

Ringsjön. 

Detta är andra boken som jag just börjat på. Den första glömde jag ta en bild på. Den lämnade jag i campingens servicehus. 

En annan sorts stig. 

Hittade en liten damm. 

Flädern är på gång. 

Lååång grusväg. 

Ytterligare en sorts stig. 

Ja som ni förstår av bilderna så har jag inte gjort några större upptäckter idag. Men det har varit en härlig dag, något blåsig men då slipper man i alla fall mygg och knott 😊 

Puss och kram






1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt Yster
Du har förmågan att softa!!
Kramar