tisdag 13 september 2011

Tid igen!

Alltså jag slår personbästa och årsbästa och världsrekord stup i kvarten nu.

För det första så spelade jag min femte runda golf i helgen och det är årsbästa....fast egentligen kan det nog inte räknas, för samtidigt slog jag personbästa med årets sämsta runda och sen slog jag världsrekord genom att bryta efter fjorton hål, något som aldrig hänt förut. Och som salt på popcornen är jag förkyld, vilket i sig också är väldigt ovanligt.

Corpus hade ju sin årliga golftävling i söndags och efter ett åskoväder precis innan vi startade hade vi som vanligt tur med vädret. En som oxå slog sitt personbästa var medlem P som för första gången segrade i CORPUS SUPER MASTER CHAMP. Ett personbästa som han ska få VÄLDIGT svårt att försvara nästa år, för då är jag INTE förkyld :-)


Bra spelat P!
Njut av segerns sötma i vinter när du eldar dina ljus!

1 kommentar:

Anonym sa...

Precis för nästa år vinner jag!! Jo då hrreererm (högfärdshosta) man har ju spelat en del minigolf i sina dagar... ;) ha ha nä ni slipper mig på golfbanan för jag hade varit som han i sällskapsresan som hivar klubbor och bag (vad heter egentligen väskan med klubbor i?? Klubbväskan??) i vattnet!!!! En och annan klubba hade nog kunnat komma vinande dessutom.. Men gratulationer till vinnaren och krya på dig!! /Tess