onsdag 7 september 2011

Jodå, jag är kvar!

Det har varit en konstig vecka. Jättemycket har hänt, men samtidigt ingenting. Inga konstiga telefonsamtal, inga vandringar, inte ens en massa knepiga röster i mitt huvud. En golfrunda med ängel H i söndags blev det men det har ju snart blivit en vana och ingen stor händelse  :-) fast det är väldigt kul. En massa jobb och träning, men så är det ju varje vecka så det är heller inget nytt.

Fast några små funderingar har jag ändå:

Var blir alla tappade sugar av?
Var gör man av allt tappat humör?
Var hittar man lusten som har försvunnit?
När man blivit av med energin, var har den hamnat?

Jag tycker detta är konstigt och får inte ihop det. Det borde ju finnas högar med sugar, humör, lust och energi som bara ligger och skräpar.

Tror jag ska sticka till återvinningsstationen för att leta, om det är någonstans folk gör sig av med saker så är det där.

3 kommentarer:

Nenny sa...

Ja hittar du nåt så säg till...
Jag undrar också.
Kram kram

tres sa...

Haha. Fantastiska Marie! <3
Vi stack aldrig till återvinnignsstationen, men när vi väl gör det ska jag kolla ordentligt över allt om det finns några högar med sugar, humör, lust eller energi! :D

Anonym sa...

Sugar finns ju bla på sjukan och med tanke på de ekonomiskt dåliga tiderna för vården, som alltid, så kan det vara de som hamstrar alla tappade sugar...
Och förlorad energi tror jag alla ungar samlar upp för snacka om att de aldrig har energibrist....
Humör: måste vara de människor som alltid är på gott och positivt humör.. Alltid...
Sen minns jag inte vad mer du funderade över men så här tror jag... /Tess