tisdag 28 februari 2012

Min klädkammare!

Jäklar vad jag blev nöjd. Jag har inrett min klädkammare och kan inte låta bli att kika in i den varje gång jag går förbi. Här kommer före och efter bild.

Så här såg den ut före, med en byrå till underkläder och strumpor och andra "småkläder" en trådbacksställning till tröjor, linne och mjukiskläder. Övrigt som inte används så ofta i flyttkartonger. Handukar och lakan oxå i flyttkartonger



Vola, så här ser det ut nu. Ordning och reda. Plats för skor och plats för sånt som ska hänga. Många trådbackar och plastbackar och faktiskt är de flesta plastbackarna tomma. Ovanpå alltihop är där gott om utrymme till t.ex. tvättmedel, strykjärn, min cykelhjälm och annat smått o gott.  FANTASTISKT. 


Undrar hur länge den ordningen varar?




2 kommentarer:

Nenny sa...

Mycket snyggt! =)

Anonym sa...

OM eller kanske t o m NÄR det blir oordning vet du ju iaf vem du ska skylla på.. Måste ju varaspöket laban i så fall :)
/Tess