söndag 9 februari 2014

Härliga söndag!

Jag tror jag använt den rubriken förut och om jag har det så tål det att upprepas. Ledig dag idag och lång promenad med Sofia & Zoey och senare Skype snack med Hampus. En bra dag helt enkelt.

Sofia & Zoey möter upp utanför mitt.
Solen skiner, det blåser en frisk vind och är fyra plusgrader.
Det där med solen rättar dock till sig efter en stund och vi får ömsom regnskurar, ömsom sol. Precis som vanligt med andra ord.
 
Men glass kan man alltid äta, tycker Sofia.
Och är man i närheten av vår fina glassbutik så kan man ju inte låta tillfället passera. Som en liten parantes kan jag nämna att vi var inte så nära, det blev en "liten" extra runda på en halvtimme för att komma dit. Men vad gör man inte för sina barn när dom vill ha glass :-)
 
Ja, och lilla huliganen var inte mindre smutsig idag än någon annan dag.
Fast idag fick matte själv duscha, föna och borsta henne.
 
Sen har jag pratat med min lille påg också.
Vissa dagar saknar jag honom så det gör ont i hjärtat. Idag har varit en sån dag, så det kändes extra bra att vi fick till en pratstund. Han har alltid mycket att berätta och idag har han varit hårmodell för Frida på Hardrock Salong i Klippan. En fotograf tog en massa bilder som hon ska använda i någon tävling.
 
Vad sägs om det?
 
Otroligt fräcka bilder!
 
Med en sådan modell bara MÅSTE hon vinna tävlingen :-)
 

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej
Verkligen häftiga bilder - hoppas hon vinner med en så snygg modell
Hälsar
Eva C