torsdag 6 februari 2014

Tandläkaren!

Idag har jag varit hos tandläkaren på kontroll. Det kostade mig £10.08 alltså knappt 110 kr. Visserligen tog man inga röntgenbilder idag, men jag tycker nog att det var ett "ganska" bra pris :-)
Nu håller inte tandläkarna samma höga standard som i Sverige, men det var i alla fall en undersökning och tandstensborttagning. Känner mig nöjd och behöver inte gå dit igen förrän till hösten. TACK.

Äntligen fick jag kortgraferat lite igen, inte massor med bilder men några ska jag bjuda på.


En söt liten porlande bäck.
 
Ärttörne som tror att det är april och blommar för fullt.
 
Just det!
Jag hade ju lilla huliganen med mig också :-)
 
Hon är så rolig, hon kutar iväg i full fart kanske 50 meter,
 
sen tvärstannar hon och vänder sig om och glor på en.
Nästan som om hon vill säga "men öka lite va"
 
Tja, sen ser hon ut så här när vi kommer hem :-)
Så det blev dusch, föning och borstning idag med.
 
 
 
 
 

1 kommentar:

Anonym sa...

Hon behöver galonställ - finns inte det för hundar? Inklusive galoscher ...
Hälsar
Eva C