onsdag 28 maj 2014

Vad är det som händer?

Ja det kan man fråga sig!
Det har gått en hel vecka sedan mitt senaste inlägg. Det hör inte till vanligheterna och ska förhoppningsvis inte upprepas alltför ofta.
Det är inte så mycket som hänt egentligen. Jag har tagit mina promenader, jobbat, kollat på fotboll, slappat, läst och gått på bio.

 Härom dagen såg jag Pompeii.
En maffig och pampig film.
Jag gillade det lyckliga slutet som samtidigt var olyckligt.
Se den!


Igår var jag och tittade på The Amazing Spiderman 2
Njae.
Jag säger inte att den var dålig, men vill inte påstå att den var bra. 
Jag gillade i och för sig inte ettan speciellt heller så det var väl inte annat att vänta av tvåan. 
Återigen är jag väldigt glad för att jag har mitt biokort och kan se hur många filmer om dan/i veckan/på en månad/om året för bara 160:-/månad. Då kan jag kosta på mig att även se sånt som jag inte annars skulle kollat på. 

Igår var det 3-år sedan jag startade min blogg och på den tiden har jag skrivit 568 inlägg och ni har kommenterat 475 gånger och jag har haft 74.864 besökare. 
Inte så illa pinkat, tycker jag.
Jag hittade ingen statistik på hur många bilder jag har lagt upp, men jag har på känn att det är några stycken :-) 

Tack för att ni fortsätter följa mig.

Inga kommentarer: