torsdag 5 juni 2014

Framme i Sverige!

Jaha, så var jag framme i Häljarp hos bästaste systern. Jag jobbade till halv ett sen körde Sofia mig till flygplatsen och planet lyfte klockan tre. Väl framme på Kastrup blev det till att ta buss över bron till Hyllie och därefter pågatåg till Häljarp. Flyt hade jag för när jag kom till stationen så skulle tåget mot HBG just gå. Så jag hoppar på och det kör iväg. Perfekt timing tycker jag ända tills jag inser att det är fel tåg. Jag skulle ju såklart tagit tåget mot Ängelholm. Nåja, det löste sig och jag hoppade av i Kävlinge så fick stora syster hämta mig där :-)
Nu är förberedelserna i full gång för systerdotter Ida som tar studenten idag.



1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för all hjälp :) kära lillayster, och för timmarna vi hade tillsammans!! Jag längtar redan till vecka 27 KRAM