tisdag 31 mars 2015

Badstund med Frida och Mila.

Idag när jag slutade kom Frida och Mila för att bada. Vår pool är 30 grader varm så det är skönt i vattnet även för en tre månaders tjej.

Hon gillar att bada.
Inga protester alls.
Ja Mila alltså :-) fast Frida protestera inte heller.

Simma, simma och doppa hakan. 

Sofia David och Lance är i Sälen och Sofia har skickat mig lite bilder.
Åh, vad härligt dom har det och det verkar som om Lance trivs i kylan och snön.

Han älskar att sitta i bärstolen.
Han har ju toppenutsikt därifrån och kan ha stenkoll på vad som händer runtomkring honom.

Hela familjen Mackintosh på tur.

Pojkarna i mitt liv.

I morgon åker jag till Sverige över påsken. 
På söndag är det dop för Lance och Mila i Kvidinge kyrka.


1 kommentar:

Anonym sa...

Åh så mysigt!
Önskar att jag hann ner till Kvidinge innan ni åker allihop igen, men det får bli en annan gång. Får se fram emot maj istället.
Kram från kusin Eva