lördag 30 maj 2015

Scottish Cup Final!

Jag hade ju två besökare till, Pierre och Thomas.

Här är dom, redo att spela sin fjärde runda på tre dagar. 

Jubilee Course på St Andrews Links. 

Nu har jag jobbat en vecka och som vanligt så rullar tiden på alldeles för fort. 
Jag har ju träffat mina små älsklingar också. 
Lance har sovit över ett par nätter och han är så full av bus. Han kryper i full fart nu, tur att jag bara har en liten lägenhet med dörrar att stänga :-) 

Men mormor, jag är väl inte busig, tycker Lance.

En eftermiddag passade jag Mila medan Frida körde och handla. 
Hon har just somnat, säger Frida. Hon sover nog en timme ungefär så jag är nog tillbaka innan hon vaknar. 

Haha, ja säkert.
Hon vaknade efter en kvart sen låg hon i sin säng och lekte med sina fötter i en kvart till. 

De är så härliga de små trollen.
Det händer saker varje dag i deras utveckling. 

Älskade ungar!

Idag har man spelat finalen i Scottish Cup.

Finalen mellan Falkirk och Inverness.

Inverness spelar i högsta ligan och Falkirk i näst högsta. 
Tyvärr vann Inverness med 2-1 men Falkirk stred emot riktigt bra. 

Ja jag var ju inte på plats men matchen sändes på TV. 
Inte ofta jag ser på fotboll på TV, men eftersom jag ska möta fotbollstokiga medlemmar på jobbet nästa vecka så tyckte jag det var bäst att vara uppdaterad :-)

1 kommentar:

Eva sa...

Åhå! Dags att barnsäkra allt på låga hyllor och bord nu m.a.o. ?!
Heja alla busungar! Hälsa och krama! /Kusin Eva