torsdag 7 maj 2015

Långledig!!!!!

Långledig 17 dagar. Vad sägs om det?
Jag säger: Så jäkla skönt!
Jag har tagit 8 semesterdagar och är ledig i 17, det kallar jag semesterplanera :-)

På lördag får jag besök av kusin Eva. Hon ska förgylla min tillvaro i en vecka. Det ser jag verkligen fram emot. Sen på torsdag kommer Pierre och Thomas och stannar i 6 dagar. Det ser jag också fram emot. Fast jag är lite taskig mot dom och kör iväg dom till St Andrews så de kan leka lite på golfbanorna där innan jag möter upp dom nästa söndag.
Jag och Eva ska vandra ett par dagar längs östkusten, jag ska förhoppningsvis kunna ge er lite bilder från den.



Så länge får ni en bild på den coolaste killen i Skottland. 

2 kommentarer:

Ingela sa...

Jag har lyssnat på hur de lider över att behöva vara i/på St Andrews några dagar...

Eva sa...

Och jag ser också fram emot åtta av dina 17 dagar :) Vi ses på lördag.
Kram från kusin Eva