fredag 29 april 2016

Träningsprogram, korrektur och Mila!

För ett tag sen så gjorde jag ett träningsprogram till en kvinna. När vi satt oss ner för att gå igenom mål, eventuella skador och begränsningar med mera så frågade hon. - Är det okej om vi spelar in det du säger på min telefon? - Eh, javisst inga problem, säger jag ju såklart då. 
Det var verkligen en konstig känsla att prata i en telefon på det viset. När jag visade och förklarade övningen höll hon telefonen en decimeter från min mun och när hon gjorde övningen höll jag den själv. Som sagt en mycket märklig men rolig erfarenhet.

Min bok närmar sig publicering för varje dag. Omslaget är färdigt och inlagan är färdig. Nu är det snart bara tryckningen kvar. Så läskigt spännande :-) 




Igår spenderade jag hela dagen med Mila.  
Hon är en glad skit för det mesta. 

Imorgon hoppas jag på uppehållsväder och lite sol så jag kan komma ut i skogen för en skrivarstund. 




1 kommentar:

Eva sa...

Så gullig hon är! Ganska lik sin mormor?! Kram från kusin Eva