torsdag 5 maj 2016

Förfirardag!





Blommor till mig!

Idag är en dag att fira lite extra så jag köpte mig en bukett tulpaner. 

Idag firar jag att jag har ordnat en plats att ha min bokrelease på och att biljetter till Sverige är bokade. Allt kommer att ske 16-18 juni. 
Skriv in de datumen i era kalendrar. 
Jag återkommer med mer information om exakt dag och tid lite längre fram. 
Självklart kommer jag då också att tala om plats. 
Men jag håller den lilla karamellen en liten stund till :-) 


Jag har varit på bio också idag.
Djungelboken!
En helt klart sevärd film, men inget för småbarn. 
Den är ganska grym och spännande och där var flera föräldrar med barn i fem -sjuårsåldern som lämnade salongen för att barnen blev skrämda och började gråta. 




1 kommentar:

Anonym sa...

Det låter spännande med bokrelease hoppas det är i närheten av Nv Skåne
hälsar
Eva C