söndag 29 maj 2016

Övernattning!

Fredag till lördag hade jag en prins på besök. 
Killen i mitt liv sov över. 

Lek med stora lastbilen. 

Efter att ha somnat kvart i åtta och sedan sovit hela natten vaknade han kvart över sex. 
Han kravlade ur sängen och kom in i mitt sovrum. 
Där låg vi och mös en halvtimme, räknade spotlights i taket och berättade historier för varandra. 

Jag är helt kass på att ta selfies men det viktigaste objektet kom i alla fall med :-) 



Frukostdax och då klämmer vi vars en tallrik gröt. 

Efter gröten så finns det massor av energi att springa bort. 
50 minuters promenad. 
På dom 50 minuterna hinner vi en runda på drygt 2 km. 
Det är ganska långt om man inte ens är två år. 
Men han har gått den rundan i flera månader och traskar glatt på. 
Det går både upp och ner och på ojämna stigar. Så det är inte helt enkelt. 

På eftermiddagen blev det ett biobesök. 

X-Men Apocalypse

Jag gillar X-Men filmerna och därför gillade jag denna också. 
Men om man inte sett dom andra så börja inte med denna. 
Det kan nog vara rörigt och svårt att förstå karaktärerna då.
Men som sagt jag gillar de flesta av Marvel filmerna och superhjältarna så jag tyckte att den var bra. 









Inga kommentarer: