onsdag 25 maj 2016

Uppdatering!

Strålande nyheter!

Hampus kommer och spelar på min release. 
Yiihaaa!


När det blev klart att han skulle spela och sjunga på releasen frågade jag honom vad jag skulle skriva när jag promotade det. Då svarar han. 

- Skriv typ att det kommer att bjudas på livemusik av Hampus. Det är inte så viktigt, fortsätter han. Det är ju du mamma som är huvudpersonen, inte jag. Skriv vad du vill bara du inte skriver en massa adjektiv. 

Typiskt, och jag som älskar adjektiv :-)  

Så jag antar att han inte vill att jag ska skriva något så fånigt som: Min talangfulla, begåvade, ödmjuke och stilige son ska spela och sjunga på både torsdagen och fredagen från klockan 18.00. Och eftersom jag respekterar min sons önskningar så skriver jag ju såklart inget alls i den stilen. 


Så jag skriver istället: 

På både torsdag och fredag från klockan sex kommer Hampus att bjuda på livemusik i samband med mitt boksläpp. 
Välkomna!





Inga kommentarer: