lördag 5 november 2011

Återställare!

Vad vore livet utan återställaren? Jag är helt övertygad om att om fler använde sig av en återställare skulle man slippa mycket blod, svett och tårar. Jag tror att återställaren är en gåva till mänskligheten.

Nu undrar säkert vän av ordning!
1. Har Marie fått fullständigt hjärnsläpp?
2. Hon dricker ju ingen alkohol, hur kan hon då behöva en återställare?
3. Vad pratar hon om egentligen?

NEJ, jag har inte fått hjärnsläpp (inte värre än vanligt i alla fall) och NEJ, jag har inte börjat dricka alkohol. MEN för att slippa bredspackla använder jag mig av återställaren.
SÅ JÄKLA BRA.


Så här ser det ut före återställaren



Så här bra blir det.




" Ta inte livet så allvarligt. Du kommer ändå inte ifrån det levande"


1 kommentar:

Nenny sa...

Mmmm *nickar medhållande*. Det blir så bra så! =) Hoppas ryggen klarar av det nu då...
Kram