torsdag 24 november 2011

Torsdag kväll?????

Hur tusan kan det va torsdag kväll redan? Det känns som om jag skrev mitt förra inlägg igår, men igår var det ju onsdag och inte ens jag skriver om fredagsfunderingar en onsdag och eftersom fredag kommer efter torsdag kan det ju inte va igår som det va fredag för då var det ju onsdag som kommer innan torsdag och torsdag är dagen före fredag. Ehh ja.



" Ett problem med ekorrhjulet är att oavsett om man lyckas springa fortare än alla andra är man fortfarande en ekorre "

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag undrar, så här på en ehh vad var det nu för dag jo torsdagkväll, vad ett ekorrhjul skall vara bra för?! Seriöst alltså, det är en seriös fråga!! Jag känner inte till dem makinen och det ser lite otrevligt ut så är säkert något väldans bra.. Iaf om man är ekorre :0) /Tess Seriös af Frågeställning

Suzan sa...

Kul bild!