fredag 3 januari 2014

Planering och drömmeri!

Det blåser småhundar och regnar småspik. Inget kul väder alls att vara ledig i, men det har ändå blivit en timmes runda med Frida & Si. Bra med hund för då måste man gå ut oavsett väder, ja jag måste ju inte men det är klart att man hänger med när tillfälle erbjuds.

Nu sitter jag med karta över West Highland Way och planerar min nästa långtur. Det blev ju ingen riktig långvandring i fjol. Men i år ska det bli av så det är lika bra att börja planera redan nu. Drygt 15 mil från Milngavie till Fort William. Just nu är den stora frågan 5, 6 eller rent av 7övernattningar. När det är bestämt är det dags att kolla upp boende möjligheter. Med tanke på att jag hade 4 övernattningar när jag gick längs kanalerna, en sträcka på drygt 10 mil, så lutar det nog åt 6 nätter. Mm, det låter logiskt tycker jag. Okej, bestämt, jag siktar på 6 nätter. Då är det bara att börja kolla boende alternativ. Japp, då gör jag det :-)

 
Kolla gärna på länken ovan om ni är nyfikna på vad West Highland Way är.
 
Det här förväntar jag mig att få se!
 
 

1 kommentar:

Anonym sa...

När? /Kram kusin Eva